Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки через вебпортал ПФУ

Через вебпортал Пенсійного фонду України можна самостійно завантажити сканованої копію трудової для переведення її в цифровий формат. Разом з трудовою книжкою до ПФУ слід додати наявні скановані документи, що підтверджують страховий стаж

Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.


Зручний і доступний сервіс на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.


Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через вебпортал можна самостійно:


  1. Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. У відповідному меню зліва, у розділі «Комунікації з ПФУ», обрати пункт «Відомості про трудові відносини».
  3. Після цього на екрані з’явиться повідомлення, в якому викладені вимоги до сканованих копій документів, які можна завантажити.
  4. На наступній сторінці необхідно заповнити інформацію про трудову діяльність та надати згоду на обробку персональних даних.
  5. Нижче на сторінці в блоці «Cкан-копії документів» завантажити на портал зроблені заздалегідь скан-копії.
  6. Після завантаження необхідно затвердити за допомогою електронного цифрового підпису відповідні зміни і очікувати виконання звернення Пенсійним фондом України.


Відцифрувати можна будь-який документ, що підтверджує ваш страховий стаж. Для цього необхідно мати скановані копії всіх сторінок трудової книжки у хронологічному порядку та /або інших документів про стаж, а саме до переліку документів можуть бути долучені:


  1. документи про освіту (диплом, свідоцтво, атестат, довідка);
  2. свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  3. військовий квиток;
  4. інші документи, які містять відомості про періоди роботи або відомості про зміну назви суб’єкта.


Скановані копії повинні відповідати таким вимогам:


мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника, дата народження власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);

формат зображення має бути .jpg або .pdf;

розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб;

всі скан-копії мають бути кольоровими.



Джерело: ПФУ


Матеріали на тему:


Подали трудову книжку не того працівника – порядок дій для страхувальника

Виправлення в трудовій книжці: загальні правила та зразки

Е-трудова книжка: ПФУ відповідає на актуальні запитання

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇