Подали трудову книжку не того працівника – порядок дій для страхувальника

У разі помилкового прикріплення скан-копії чужої трудової книжки при поданні відомостей до Пенсійного фонду, роботодавець має сформувати новий електронний запис із правильними даними. Отже, підприємству слід подати уточнені документи, що належать саме тому працівнику, стосовно якого виникла помилка


Підприємство під час оцифрування трудової книжки працівника помилково прикріпило скан-копії трудової книжки іншої людини (у працівників однакові прізвища). Як виправити помилку

Відповідно до п. 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 №11-1, якщо електронний запис про трудову діяльність створено з помилками та відправлено до Фонду, формується новий електронний запис.


Іншими словами, страхувальник (тобто роботодавець) має:


  1. повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника;
  2. додати правильну сканкопію трудової книжки, яка дійсно належить цьому працівнику;
  3. подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Порада: при оцифруванні паперових трудових книжок важливо уважно перевіряти ПІБ, серію та номер документа перед поданням до Пенсійного фонду. Відповідальність за правильність інформації несе страхувальник.

Джерело: ПФУ


Статті на тему:


Сканування трудової книжки: хто, коли та за яких умов

Оцифрування паперової трудової книжки

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Залишились лічені дні!

Отримати
Акційні ціни + подарунки