Підприємство під час оцифрування трудової книжки працівника помилково прикріпило скан-копії трудової книжки іншої людини (у працівників однакові прізвища). Як виправити помилку
Відповідно до п. 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 №11-1, якщо електронний запис про трудову діяльність створено з помилками та відправлено до Фонду, формується новий електронний запис.
Іншими словами, страхувальник (тобто роботодавець) має:
- повторно сформувати відомості про трудові відносини працівника;
- додати правильну сканкопію трудової книжки, яка дійсно належить цьому працівнику;
- подати нові виправлені дані через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Порада: при оцифруванні паперових трудових книжок важливо уважно перевіряти ПІБ, серію та номер документа перед поданням до Пенсійного фонду. Відповідальність за правильність інформації несе страхувальник.
Джерело: ПФУ
Статті на тему:
Сканування трудової книжки: хто, коли та за яких умов
Оцифрування паперової трудової книжки