👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Потрібно видати наказ по підприємству, де зазначити причину, за якою наявна печатка не може використовуватися у роботі надалі, надати вказівку про виготовлення нової та призначити відповідальну особи, яка буде цим займатись.
Наразі виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюється без одержання будь-яких документів дозвільного характеру (ч. 4 ст. 58-1 ГКУ).
Знищення старої печатки відбувається у присутності членів комісії. Про це складають Протокол або Акт знищення довільної форми. Але при цьому обов’язково вносимо такі дані:
- склад комісії;
- підстава знищення (пошкодження або зношення; ліквідація, реорганізація або перейменування установи);
- кількість печаток та штампів, які знищуються;
- опис та відбитки печаток та штампів, які знищуються;
- дата, час та спосіб знищення (подрібнення кліше).
Зразок: Акт знищення печаток і штампів
В бухобліку:
Ліквідація МНМА за самостійним рішенням (метод «100%») Дт 132 Кт 112.
Ліквідація МНМА за самостійним рішенням (метод «50%/50%»):
- Дт 23, 91-94 Кт 132 – донарахована амортизація
- Дт 132 Кт 112 – списана залишкова вартість.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar