Як часто відвідувати центр зайнятості та чи можна змінити місце обслуговування

У постійній рубриці найпоширеніших запитань, що надходять на «гарячу лінію» Фахівців Державної служби зайнятості відповідають на найпопулярніші запитання від безробітних. Зокрема, пояснюють правила відвідування центру зайнятості, особливості дії під час воєнного стану та процедуру зміни місця обліку

Як часто необхідно відвідувати центр зайнятості?

Це один із найпоширеніших запитів. Зареєстрований безробітний, відповідно до свого індивідуального плану працевлаштування (переліку соціальних послуг та способів пошуку роботи) зобов’язаний відвідувати центр зайнятості, в якому він зареєстрований, не рідше ніж один раз на 30 календарних днів.


При цьому необхідно мати при собі паспорт чи інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

На період воєнного стану достатньо мати єДокумент або посвідку на постійне проживання.

Але іноді у деяких правилах є винятки, зокрема зміни внаслідок надзвичайної ситуації, надзвичайного або воєнного стану, або встановленого карантину. Що це означає?


Зараз є чимало центрів зайнятості, які пропонують зустрічі онлайн задля безпеки своїх відвідувачів. Ці питання можна обговорити зі своїм спеціалістом при реєстрації клієнта, як безробітного. Такі послуги надають центри зайнятості:


  1. Луганський;
  2. Донецький;
  3. Херсонський;
  4. деякі інші обласні центри зайнятості.


Ще одним запитанням, яке часто задають спеціалістам «гарячої лінії» є:

чи може зареєстрований безробітний отримувати послуги в іншому центрі зайнятості у зв’язку із переїздом в інше місто, або за бажанням?

Так, така можливість існує для зручності відвідувачів центрів зайнятості. Якщо безробітний хоче змінити місце обслуговування у зв’язку з переїздом чи з інших важливих для нього причин, він обирає для себе новий центр зайнятості та подає туди відповідну заяву.


На новому місці зразу ж після цього формується персональна картка безробітного. Перереєстрація здійснюється на наступний день після подання такої заяви.

Разом із тим, реєстрація клієнта у попередньому центрі зайнятості автоматично скасовується. Проте, варто пам’ятати, що у випадку зміни центру зайнятості, індивідуальний план працевлаштування створюється заново, відповідно до можливостей працевлаштування нового регіону.

При виникненні додаткових запитань щодо цих двох тем, слід звертатися на «гарячу лінію» за телефоном 0 800 600 288 в Пн – Чт з 9.00 до 18.00 год. та Пт з 9.00 до 16.45 год., щоб отримати кваліфіковану відповідь.


Джерело: Державна cлужба зайнятості

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇