Податківці нагадують, що оформлення листів, запитів (крім звернень платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі) від юридичних осіб та самозайнятих осіб (далі – Звернення) здійснюється з урахуванням норм ст. 5 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян».
У Зверненні зазначаються:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- місце проживання самозайнятої особи (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження юридичної особи);
- викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються органам ДПС, його посадовим особам, якщо порушені у ньому питання належать до їх компетенції.
Термін розгляду звернень:
Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються:
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
При цьому, загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Джерело: ДПС