Вирішили повернути кошти за неякісний товар, але в день розірвання договору купівлі-продажу ціна змінилася? В Держпродспоживслужбі розповіли подробиці.
Якщо товар виявився неякісним і доведено, що істотний недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Наприклад, експертиза показала, що придбаний смартфон не вмикається через програмний збій.
Відповідно до статті 8 Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- на повернення суми, зазначеної в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- на повернення суми, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
У випадку, якщо ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги згідно чинного законодавства - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби в своєму регіоні.
Джерело: Держпродспоживслужба