Податківці відповідають на найгарячіші запитання щодо неприбуткових організацій. А також нагадують, що граничний термін звітування для неприбуткової організації за 2024 рік – 03.03.2025 року (понеділок).




Джерело: ДПС
Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації подають всі установи та організації, які відповідно до п. 133.4 ПКУ мають статус неприбуткових і перебувають в Реєстрі неприбуткових, що ведеться Державною податковою службою України. Граничний термін звітування для неприбуткової організації за 2024 рік - 03 березня 2025 року (понеділок)
Податківці відповідають на найгарячіші запитання щодо неприбуткових організацій. А також нагадують, що граничний термін звітування для неприбуткової організації за 2024 рік – 03.03.2025 року (понеділок).




Джерело: ДПС
Зміна курсу валют не впливає на статус операції як «незначної» для цілей валютного нагляду. Якщо під час здійснення експортно-імпортної операції її сума була меншою за 400 тис. грн, банк припиняє валютний нагляд незалежно від подальших коливань курсу гривні
Згідно із Законом №3817, розмір середньої щомісячної заробітної плати для працівників суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами для електронних сигарет або пальним, визначається за даними Податкового розрахунку. Навіть якщо працівник перебував у відпустці без збереження зарплати, працював за сумісництвом чи на неповний робочий день, його дані враховуються у загальному розрахунку середньої зарплати
Під час заповнення податкової накладної за орендними операціями важливо правильно відобразити не лише самі послуги, а й складові їх вартості – комунальні послуги, енергоносії, податки. ДПС нагадала, як саме заповнювати ПН у таких випадках відповідно до чинних вимог
Міноборони України запроваджує військовий квиток нового покоління – військову ID-картку, яка замінить усі чинні військово-облікові документи для військовослужбовців Збройних Сил та Державної спеціальної служби транспорту. З 1 листопада 2025 року оформлення та видача такого документа стане обов’язковим, а старі посвідчення поступово вилучатимуться. Нова картка поєднає функції посвідчення особи, електронного підпису та ключа доступу до інформаційних систем оборонного відомства
Постачання військових касок (шоломів), виготовлених за встановленими стандартами, може здійснюватися без сплати ПДВ. Законодавство передбачає звільнення таких операцій від оподаткування, якщо вони відбуваються під час воєнного стану або заходів із забезпечення оборони держави
Законодавство України не забороняє направлення працівників з інвалідністю у відрядження та не вимагає для цього їхньої окремої згоди. Якщо таке направлення відповідає трудовому договору, а також не суперечить індивідуальній програмі реабілітації та медичним висновкам, працівник з інвалідністю зобов’язаний виконати розпорядження
У період воєнного стану багато працівників втратили можливість виконувати свої трудові обов’язки через бойові дії, окупацію чи зруйновані підприємства. Законодавство передбачає чіткий порядок дій для роботодавців у таких випадках – щоб захистити права працівників і зберегти їм заробіток
Вже 21 жовтня Верховна Рада чергове продовжила дії воєнного стану та загальної мобілізації до 05:30 03.02.2026. Сьогодні, 30.10.2025, Президент підписав законопроєкт. Що потрібно врахувати бухгалтеру в роботі?
Президент підписав Закони про продовження дії воєнного стану та загальної мобілізації. Це вже 17-те продовження, яке забезпечить безперервність правового режиму воєнного часу та мобілізаційних заходів в Україні до 3 лютого 2026 року
Міноборони продовжує розширювати можливості застосунку «Резерв+», роблячи процес отримання відстрочки від мобілізації простішим і доступнішим онлайн. Відтепер скористатися електронною послугою можуть і одинокі батьки, які самостійно виховують дитину до 18 років – без потреби особистого подання заяви
По закінченню року, директор хоче надати працівникам нецільову благодійну допомогу у сумі 4240 грн. Як це правильно оформити для всіх працівників в один період? Чи потрібно на один місяць – один працівник?
Фізична особа-підприємець має право обрати 4-ту групу єдиного податку лише за умови, що вона провадить виключно фермерську діяльність із залученням лише членів своєї сім’ї, не використовує найману працю, працює на власних чи орендованих угіддях площею від 0,5 до 20 га, не займається обмеженими або ризиковими видами діяльності та не має податкового боргу на початок року
ДПС нагадує: для отримання КЕП необхідно підготувати визначений пакет документів. На вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС оприлюднено детальний перелік документів, які мають подати фізичні особи. Фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, та бажає отримати електронні довірчі послуги у КНЕДП ДПС разом з документами, зазначеними у Переліку для категорії «фізична особа», подає копію свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності, про який вноситься відповідний запис при формуванні кваліфікованих сертифікатів
Податкова служба нагадує: у складі доходу ФОП на загальній системі оподаткування враховується лише власний дохід підприємця, а не транзитні кошти, що проходять через його рахунок за договорами доручення чи транспортного експедирування. До оподатковуваного доходу включається лише винагорода експедитора, а не кошти, отримані для розрахунків із третіми особами
Невиконання зобов’язань зі сплати туристичного збору тягне за собою серйозні адміністративні наслідки. Законодавство передбачає штрафи, що зростають у разі повторного порушення, а уповноважені органи отримали чіткі повноваження щодо складання протоколів і контролю за дотриманням правил
Фізичні особи-підприємці з різних причин можуть прийняти рішення про припинення підприємницької діяльності. У цій статті ми розглянемо як правильно «згорнути» підприємницьку діяльність, надамо чіткий алгоритм дій та покрокову інструкцію
Податкова служба активізувала перевірки підприємців і нагадує: навіть дрібні порушення можуть коштувати бізнесу десятки тисяч гривень. У 2025 році фіксується зростання випадків невидачі чеків, роботи без оформлених працівників і відсутності товарного обліку. Найбільше під прицілом – ФОПи, що працюють онлайн або в торгівлі технікою, а також ті, хто штучно «дробить» бізнес для мінімізації податків
КМУ вдосконалює Єдину державну електронну систему у сфері будівництва – відтепер кожен проєкт обов’язково міститиме чек-лист перевірки доступності для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Це ще один крок до системного впровадження принципів безбар’єрності в архітектурі та будівництві