
Державна податкова служба України забезпечила доступність 100 % консультацій та послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників (ЦОП), для людей з порушеннями слуху.
З метою урахування потреб усіх відвідувачів, зокрема осіб з порушеннями слуху, у ЦОПах:
- забезпечено технічну можливість перекладу на жестову мову в режимі реального часу;
- впроваджуються тактильні та візуальні елементи доступності;
- працівники ЦОП пройшли відповідне навчання з питань інклюзивної та безбар’єрної комунікації.
У Центрах обслуговування платників відвідувачі можуть скористатися повним переліком послуг, зокрема, отримати:
- адміністративні послуги;
- консультації;
- електроні довірчі послуги;
- подати податкову звітність, кореспонденцію щодо отримання адміністративних послуг, а також інші документи (звернення громадян, запити на отримання публічної інформації тощо).
Таким чином, кожна послуга – від отримання довідки до консультації – є рівною мірою доступною для всіх відвідувачів без винятку.
ЦОПи також оснащені :
- електронною чергою;
- зручними секторами очікування;
- можливістю попереднього запису;
- зрозумілою навігацією.
В ДПС України наголошують, що це є важливим кроком у реалізації принципів безбар’єрності, рівного доступу до державних послуг та недискримінації.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
ДПС покращує сервіси: Електронний кабінет стане простішим
Для зручності платників ДПС впроваджено Електронний кабінет
Податкова у смартфоні: понад 130 послуг через Електронний кабінет
Контакт-центр ДПС: які послуги надає та як їх отримати платнику податків
Прозорість та ефективність: як ДПС реформує податкову систему разом з МВФ



















