
У податківців запитали:
Як надіслати через Електронний кабінет заяву про відсутність можливості виконання податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, якщо розмір файлу перевищує обмеження 5 МБ?
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затверджений наказом Мінфіну від 29.07.2022 №225.
Порядок розроблено відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо (пункт 1 розділу І Порядку).
Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення (пункт 8 розділу ІІ Порядку).
Пунктом 421.2 ПКУ визначено, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі шляхом забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Платник податків, скориставшись режимом «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, має можливість надіслати до контролюючого органу ДПС в електронному вигляді лист, який містить завантажену заяву про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Як реагувати на запити ДПС про надання інформації
Запити від податківців: як реагувати та чи відповідати
Листування з ДПС через Електронний кабінет платника
Тарифна сітка: як допоможе відповісти на запит від ДПС
Коли подавати та як оформити заперечення до акта податкової перевірки





















Коментарів поки немає
Почніть розмову…