Листування з податковою через Електронний кабінет: швидко, зручно, без візитів

Платники податків можуть налагодити електронне листування з податковою через Електронний кабінет, подавши відповідну заяву. Це дає змогу миттєво отримувати документи та повідомлення, зменшити кількість особистих візитів і забезпечити постійний доступ до архіву листування


Для підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами, звертає увагу на можливість здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет, відповідно до п. 42.4 ПКУ.


Платники податків, які подають звітність в електронній формі та пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть листуватись з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі, подавши заяву про бажання отримувати документі через Електронний кабінет (далі – Заява).


Листування контролюючих органів з платниками, які подали Заяву, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.


Електронний кабінет забезпечує можливість, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку (п. 42 ПКУ).


Направлення контролюючими органами листів платникам податків в електронній формі має ряд переваг, зокрема:


  1. отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
  2. миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
  3. забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
  4. зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
  5. постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.


Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.


Статті на тему:


Як реагувати на запити ДПС про надання інформації

Запити від податківців: як реагувати та чи відповідати

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇