Як правильно подати заяву на повернення коштів до Укртрансбезпеки

Повернення помилково або надмірно сплачених коштів до бюджету – поширена ситуація для перевізників та інших суб’єктів господарювання. Укртрансбезпека нагадує, що для отримання коштів необхідно подати правильно оформлену заяву та підтвердні документи. Важливо дотриматися встановленої структури заяви й подати її або поштою, або в електронному вигляді з накладанням КЕП

2

7

Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:


  1. найменування платника (суб’єкта господарювання) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
  2. код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
  3. місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
  4. сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
  5. причина повернення коштів з бюджету;
  6. найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
  7. номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).


До заяви про повернення коштів необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету.


Куди подати заяву


Зазначені документи потрібно надіслати на адресу:


  1. вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150

або

  1. на електронну пошту contact@dsbt.gov.ua.

Звертаємо увагу! Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»

Зразок заяви





Джерело: ДСБТ-Укртрансбезпека


Читайте більше:


Статус «критичності» після зміни юрособи: чи переходить «у спадок»

У грудні 2025 року бізнес зможе оформлювати перші електронні ТТН

Як не втратити авто через довіреність: роз’яснення сервісних центрів МВС

Перевірте WIM-штраф за хвилину: інструкція від Укртрансбезпеки

ЄКІС Укртрансбезпеки: відповіді на актуальні питання

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
2

7

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

3

209

280

24

1006

842

89

18

49

32

20

Стаття
ЗЕД
21.11.2025

Бракований імпорт: облік кредит-ноти від нерезидента

Розглядаємо облік операції, коли українське підприємство-імпортер отримує від нерезидента кредит-ноту (знижку на майбутні поставки) у відповідь на претензію щодо бракованого товару. У бухгалтерському обліку визнання претензії відображається як дохід (Дт 374 Кт 715) за курсом НБУ на дату кредитового авізо. Подальший взаємозалік заборгованостей відображається (Дт 632 Кт 374) і вимагає обов’язкового розрахунку курсової різниці за монетарною заборгованістю (рах. 632). В обліку податку на прибуток операція відображається за правилами бухобліку, без податкових коригувань. Щодо ПДВ, зміна суми заборгованості за кредит-нотою не є підставою для коригування «ввізного» податкового кредиту за імпортований товар, якщо при цьому не змінюється митна вартість (підтверджується аркушем коригування до МД). При подальшому постачанні цього імпортованого товару мінбазою ПДВ залишається ціна його придбання, тобто без урахування отриманої знижки

основне зображення для Бракований імпорт: облік кредит-ноти від нерезидента

20

334

863

57

13

12

14

13