Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:
- найменування платника (суб’єкта господарювання) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
- код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
- місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
- сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
- причина повернення коштів з бюджету;
- найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
- номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).
До заяви про повернення коштів необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів до бюджету.
Куди подати заяву
Зазначені документи потрібно надіслати на адресу:
- вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150
або
- на електронну пошту contact@dsbt.gov.ua.
Звертаємо увагу! Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»

Джерело: ДСБТ-Укртрансбезпека
Читайте більше:
Статус «критичності» після зміни юрособи: чи переходить «у спадок»
У грудні 2025 року бізнес зможе оформлювати перші електронні ТТН
Як не втратити авто через довіреність: роз’яснення сервісних центрів МВС
Перевірте WIM-штраф за хвилину: інструкція від Укртрансбезпеки
ЄКІС Укртрансбезпеки: відповіді на актуальні питання




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…