Втрачено реєстраційне посвідчення на РРО: чи передбачена відповідальність

Нормами чинного законодавства відповідальності до суб’єктів господарювання за втрату реєстраційного посвідчення на РРО не передбачено. При цьому суб’єкт господарювання, який втратив реєстраційне посвідчення, повинен подати у зазначений термін до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» з метою його поновлення


Суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та / або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані, зокрема, зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення за ф. №3-РРО за ідентифікатором форми J1413405 (далі – реєстраційне посвідчення) та останню довідку про опломбування РРО або їх копії (п. 4 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, далі – Порядок).


Дія суб’єкта господарювання при втраті реєстраційного посвідчення або непридатності його для використання:


  1. Суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає заяву до ДПС за місцем реєстрації РРО.
  2. Така заява подається протягом 5робочих днів, що настають за днем, коли виникли підстави для заміни реєстраційного посвідчення.
  3. Заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій подається за ф. №1-РРО (додаток 1 до Порядку) з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації (п. 2 гл. 3 розд. ІІ Порядку).
  4. Після отримання документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа ДПС не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС.
  5. І видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.
Враховуючи викладене, нормами чинного законодавства відповідальності до суб’єктів господарювання за втрату реєстраційного посвідчення на РРО не передбачено.
При цьому суб’єкт господарювання, який втратив реєстраційне посвідчення, повинен подати у зазначений термін до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» з метою його поновлення

Джерело: ДПС


Читайте більше:


Рядок 15 «вид операції» у касовому чеку: що вказувати

РРО / ПРРО: чи передбачено створення дубліката фіскального чека у разі його втрати

Строк служби РРО закінчився: що робити госпсуб'єкту

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇