Суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та / або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані, зокрема, зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення за ф. №3-РРО за ідентифікатором форми J1413405 (далі – реєстраційне посвідчення) та останню довідку про опломбування РРО або їх копії (п. 4 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, далі – Порядок).
Дія суб’єкта господарювання при втраті реєстраційного посвідчення або непридатності його для використання:
- Суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає заяву до ДПС за місцем реєстрації РРО.
- Така заява подається протягом 5робочих днів, що настають за днем, коли виникли підстави для заміни реєстраційного посвідчення.
- Заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій подається за ф. №1-РРО (додаток 1 до Порядку) з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації (п. 2 гл. 3 розд. ІІ Порядку).
- Після отримання документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа ДПС не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС.
- І видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Рядок 15 «вид операції» у касовому чеку: що вказувати
РРО / ПРРО: чи передбачено створення дубліката фіскального чека у разі його втрати
Строк служби РРО закінчився: що робити госпсуб'єкту