Нові правила справляння туристичного збору

З 1 серпня 2024 року набув чинності зміни до ПКУ стосовно податкового адміністрування під час воєнного стану. Зокрема, зміни торкнулися справляння туристичного збору: об’єктом збору тепер є місця проживання (ночівлі), а базою – кількість діб тимчасового розміщення. Тривалість однієї доби визначається як 24 години між двома послідовними розрахунковими годинами

Управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Вінницькій області повідомляє, що з 1 серпня 2024 року набрав чинності Закон України від 18.06.2024 №3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».


Цим законом п. 268.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) викладено в такій редакції:


  1. «Об'єктом справляння туристичного збору є місця проживання (ночівлі), визначені підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті.
  2. Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті.
  3. Доба період між двома послідовними розрахунковими годинами, що дорівнює 24 годинам.
  4. Розрахункова година година, встановлена у місці проживання (ночівлі), при настанні якої споживач повинен звільнити номер (місце) у день виїзду і після якої здійснюється заселення до місця проживання (ночівлі)».


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Розрахунок частки сільгосптоваровиробництва: які доходи державної підтримки включаються у рядок 3.1

Розрахунок частки сільгосптоваровиробництва – критично важливий документ для сільгосппідприємств, що претендують на статус платника єдиного податку четвертої групи. Саме на його підставі визначається, чи відповідає підприємство головній умові – частці доходу від реалізації власної сільгосппродукції не менше 75 %. Багато сільгосппідприємств останнім часом отримали від податківців запити щодо правомірності включення у рядок 3.1 Розрахунку частки коштів державної підтримки (дотацій, субсидій, компенсацій тощо). Зокрема, податківці вважають, що більшість коштів державної підтримки не повинні відображатися у рядку 3.1 Розрахунку частки. Тож у цій статті розберемося, чи це дійсно так