Перевірити оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків та свій страховий стаж можливо самостійно, не виходячи з дому.
Для того, щоб перевірити факт сплати внесків та набутий страховий стаж необхідно увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України:
1) зайти на портал електронних послуг ПФУ або завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS);
2) авторизуватись в особистому кабінеті зручним способом:
- за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – можна отримати в ДПС;
- шляхом ідентифікації за GovID – за допомогою MobileID або BankID;
- за логіном і паролем – можна отримати в ПФУ;
3) обрати розділ «Дані з Реєстру застрахованих осіб», де зберігаються:
- персональні дані;
- інформація про заробітну плату;
- електронна трудова книжка;
- листки непрацездатності тощо;
4) за необхідності актуалізувати дані;
5) надати згоду на дистанційне інформування за номером телефону або на електронну пошту та отримуйте повідомлення про сплату роботодавцем єдиного внеску і набутий страховий стаж.
ДПС звертає увагу, що офіційне оформлення трудових відносин гарантує працівнику реалізацію його трудових прав і регулює взаємні обов’язки між працівником і роботодавцем, забезпечує здійснення діяльності у правовому полі.
Джерело: ДПС
Матеріали на тему:
Працівник досяг пенсійного віку: що робити роботодавцю
На порталі ПФУ з’явився автоматичний розрахунок страхового стажу для лікарняних
Веб-портал ПФУ: оновлення Кабінету страхувальника і застрахованої особи
До 1 жовтня всі отримувачі соцвиплат мають пройти ідентифікацію у ПФУ
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше