Мобільний телефон – незмінний супутник сучасної людини. Його тримають в руках, носять в кишені, кладуть поряд, коли лягають спати… Тому важливість якості та безпечності цього пристрою не викликає жодних сумнівів.
Держпродспоживслужба нагадує споживачам прості правила, які варто пам’ятати коли купуєте новий мобільний телефон:
- довіряйте тільки офіційним продавцям: коли робите покупки або в стаціонарному закладі торгівлі, або в онлайн-магазині - обов’язково звертайте увагу на наявність повної інформації про продавця (зокрема, назва, контактні дані, тощо);
- уважно вивчіть інформацію про сам товар, що має відповідати вимогам статті 15 Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів»;
- обов’язково вимагайте у продавця документ, що підтверджує оплату.
Ринковий нагляд щодо мобільних телефонів здійснює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку.
А у випадку, якщо порушено ваші права споживача та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Джерело: Держпродспоживслужба
Матеріали на тему:
Держпродспоживслужба допомогла повернути кошти за неякісний водонагрівач
Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів
Повернення акційного товару: що говорить законодавство
Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі