Захист прав споживачів: купуємо мобільний телефон правильно

Держпродспоживслужба нагадує споживачам про важливі правила безпечної купівлі мобільних телефонів: довіряти лише офіційним продавцям, уважно вивчати інформацію про товар та обов'язково вимагати документ, що підтверджує оплату


Мобільний телефон – незмінний супутник сучасної людини. Його тримають в руках, носять в кишені, кладуть поряд, коли лягають спати… Тому важливість якості та безпечності цього пристрою не викликає жодних сумнівів.


Держпродспоживслужба нагадує споживачам прості правила, які варто пам’ятати коли купуєте новий мобільний телефон:


  1. довіряйте тільки офіційним продавцям: коли робите покупки або в стаціонарному закладі торгівлі, або в онлайн-магазині - обов’язково звертайте увагу на наявність повної інформації про продавця (зокрема, назва, контактні дані, тощо);
  2. уважно вивчіть інформацію про сам товар, що має відповідати вимогам статті 15 Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів»;
  3. обов’язково вимагайте у продавця документ, що підтверджує оплату.


Ринковий нагляд щодо мобільних телефонів здійснює Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку.

А у випадку, якщо порушено ваші права споживача та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.

Джерело: Держпродспоживслужба


Матеріали на тему:


Держпродспоживслужба допомогла повернути кошти за неякісний водонагрівач

Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів

Повернення акційного товару: що говорить законодавство

Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇