Фахівці ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області (далі – ГУ) сприяли у поверненні коштів споживачу, який придбав електричний проточний водонагрівач неналежної якості.
Після встановлення товару споживачем було виявлено технічні недоліки, які унеможливили його повноцінне використання. Попри проведення гарантійного ремонту, під час повторної перевірки споживач встановив, що:
виявлений дефект не було усунуто.
У зв’язку з цим він відмовився приймати товар і повторно звернувся до ГУ за допомогою у вирішенні проблеми.
Фахівець управління оперативно надав вичерпні роз’яснення щодо прав споживача, визначених Законом України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів», зокрема:
права на повернення коштів за товар неналежної якості.
Споживачу було також пояснено порядок звернення до продавця та важливі нюанси, пов’язані з фіксацією недоліків продукції.
У результаті наданої консультації, магазин, у якому було придбано товар, визнав обґрунтованість вимог споживача та повернув йому повну вартість – 5800 гривень.
Головне управління Держпродспоживслужби нагадує, що у разі виникнення ситуацій, пов’язаних із придбанням неякісної продукції чи порушенням прав споживачів, кожен громадянин має право звернутися за безкоштовною консультаційною допомогою до фахівців служби.
Джерело: Держпродспоживслужба
Матеріали на тему:
Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів
Повернення акційного товару: що говорить законодавство
Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі