Новий працівник не відображається в Дії: що робити

Інформація про новоприйнятого працівника з'являється в кабінеті роботодавця на порталі Дія через 5 днів після працевлаштування. Якщо цього не сталося, працівник має перевірити свої дані через застосунок Резерв+ і надіслати запит на їх виправлення

На порталі Дія інформація про новоприйнятого працівника має з’явитися через 5 днів від дати його офіційного працевлаштування. Про це повідомили розробники застосунку у відповідь на численні звернення користувачів.


Якщо після цього терміну працівник не відображається у відомостях, це може свідчити про такі проблеми:


  1. Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів «Оберіг» не отримав інформацію від Пенсійного фонду України про актуальне місце роботи особи;
  2. або працівник працевлаштований за іншим кодом ЄДРПОУ, ніж той, за яким планується його бронювання.


Щоб виправити ситуацію, працівнику потрібно:


  1. Авторизуватися в застосунку Резерв+.
  2. Перейти в розділ Меню → Виправити дані онлайн → Неактуальне місце роботи.
  3. Перевірити персональні дані (ПІБ, податковий номер, дата народження) та надіслати запит на коригування.



Після обробки запиту користувач отримає відповідне сповіщення про результат виправлення.


Якщо виникають питання чи труднощі при користуванні застосунком Резерв+, можна звернутися за допомогою до служби підтримки за посиланням: https://chats.viber.com/reserveplusbot:


  1. Чат-бот «Дія - державні послуги онлайн»: Бронювання працівників ➡️ Оновлення місця праці



Джерело: Дія

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇