Виплата лікарняних: не забудьте про важливий звіт до ПФУ

Чи потрібно щось подавати до Пенсійного фонду після виплати лікарняних працівнику?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Після виплати лікарняних роботодавець зобов'язаний подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам до Пенсійного фонду України.


Важливо дотримуватися встановленого терміну подання протягом місяця з дня виплати лікарняних, згідно з п. 10 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФСС, який затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 №12. Подати повідомлення можна двома способами:


  1. через портал ПФУ в електронному вигляді

або

  1. в паперовій формі безпосередньо до сервісного центру ПФУ.


Для подання повідомлення через електронний кабінет необхідно виконати наступні кроки:


1. Спочатку потрібно увійти до особистого кабінету страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

2. У меню зліва обрати розділ «Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам».

3. Далі через пошук знайти потрібну заяву-розрахунок та натиснути на її номер.

Важливо: створити повідомлення можна лише для заяви-розрахунку зі статусом «Оплачено».

4. У полі «Додаток про тимчасову непрацездатність» необхідно обрати відповідний лікарняний та натиснути «Створити повідомлення».


При заповненні повідомлення слід уважно перевірити всі дані, за потреби відредагувати їх. Обов'язково потрібно внести дату виплати та суму, виплачену за рахунок коштів Пенсійного фонду України. Після внесення всіх даних формується повідомлення, яке після ретельної перевірки відправляється до ПФУ.


Для контролю статусу поданого документа необхідно перевірити розділ «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам». Успішно прийняте повідомлення матиме статус «прийнято».


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Статті на тему:


Не оплатили лікарняний: чи можливі ризики для роботодавця

Лікарняні: призначення та виплата допомоги

Заява-розрахунок лікарняних на порталі ПФУ


Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇