Працівник тимчасово відсутній: за яких умов можна передати його обов’язки іншому працівникові

Роботодавець не може в односторонньому випадку прийняти рішення щодо покладання виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника на іншого працівника, без його на те згоди

989


В Держпраці пояснюють, що виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника це заміна працівника, відсутнього у зв’язку з хворобою, відпусткою, відрядженням та з інших причин, коли працівник поряд зі своєю основною роботою виконує обов’язки тимчасово відсутнього працівника.


Відповідно до вимог ст. 31 Кодексу законів про працю України, роботодавець не має права вимагати від працівника виконання роботи не обумовленої трудовим договором.


Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника допускається тільки за згодою працівника і на підставі видання відповідного наказу.


Таким чином, роботодавець не може в односторонньому випадку прийняти рішення щодо покладання виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника на іншого працівника, без його на те згоди.


Проте, якщо у посадовій інструкції працівника передбачено виконання обов’язків іншого працівника на час його відсутності, то такі обов’язки належать до його трудової функції і виконуються без видання окремого наказу.


Джерело: Держпраці

989

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

7

13

4887

2760

177

89

47

119

33

11

478

20

122

60

1710

55

1192

24

49

23