Як дізнатися про формування е–лікарняного через вебпортал ПФУ

Е-лікарняний формується на основі медичного висновку в електронному реєстрі листків непрацездатності через особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України. Після відправлення медичного висновку на контактний номер застрахованої особи надходять два СМС–повідомлення – одне від E–Health про створення е–медвисновку, друге від Пенсійного фонду щодо формування е-лікарняного

Електронний лікарняний (е-лікарняний) формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності у кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, на підставі інформації медичного висновку в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб.


Після створення медичного висновку та його відправлення до реєстру листків непрацездатності на контактний номер телефона застрахованої особи надійдуть два СМС–повідомлення:


  1. від E–Health – щодо створення е–медвисновку із зазначенням його номера;
  2. від Пенсійного фонду – щодо формування е-лікарняного, його номера і періоду дії.


Про різницю між медичним висновком про тимчасову непрацездатність та е–лікарняним тут.


Електронний лікарняний може бути не сформовано з таких причин:


1. У реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні:


  1. інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;
  2. повідомлення про прийняття працівника на роботу;


2. В обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні, помилкові, неактуальні відомості.


СМС–повідомлення про підтвердження відкриття е–лікарняного може не надійти у випадках, якщо:


  1. особа не авторизувалася в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України та не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;
  2. в особистому кабінеті неактуальний номер телефона;
  3. особа офіційно не працевлаштована та в реєстрі відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску;
  4. особа не є застрахованою і її дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб;
  5. роботодавець не подав дані про працівника для внесення в реєстр застрахованих осіб.


Джерело: ПФУ