Професії від 7eminar.academy!🎓

Які є гарантії працівникам, що працюють за ненормованим робочим днем

Праця на умовах ненормованого робочого дня має компенсуватися за допомогою надання додаткової щорічної відпустки - тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективним договором, угодою

440

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати

В Держпраці пояснили, що відповідно до ст. 8 Закону України від 15.11.1996 №504/96-ВР «Про відпустки» (далі - Закон «Про відпустки»), праця на умовах ненормованого робочого дня має компенсуватися за допомогою надання додаткової щорічної відпустки тривалістю не більше 7 календарних днів (конкретна тривалість встановлюється в колективному договорі).


Конкретна тривалість додаткової відпустки (від одного до семи днів включно) встановлюється в колективному договорі за кожним видом робіт, професій і посад. Якщо на підприємстві немає колективного договору, то це питання можна прописати в окремому нормативному акті.


Також право на відпустку за ненормований робочий день і її тривалість можна зафіксувати у трудовому договорі працівника.


Оскільки додаткова відпустка за ненормований робочий день належить до щорічних, Держпраці зауважує, що:


  1. на таку відпустку поширюються загальні правила перенесення та продовження відпусток, установлені ст. 11 Закону «Про відпустки»;
  2. її можна поділити на частини;
  3. невикористані дні цієї відпустки можна використати пізніше або, в разі звільнення, отримати за неї компенсацію.


Джерело: Держпраці

440

2

26

2

22

3

309

2

110

2

16

4

566

2

66

6

1568

2

71

3

30

4

1864

4

525

4

676

3

24

3

22

5

948

3

65

5

110

3

26

4

133