Хто, окрім роботодавця, може вносити дані про зміни у трудових відносинах на порталі ПФУ

Вебпортал ПФУ дозволяє роботодавцям, зокрема уповноваженим фахівцям підприємств, подавати відомості про зміни в трудових відносинах співробітників в режимі реального часу. Це сприяє оперативному оновленню даних у реєстрі застрахованих осіб для критично важливих підприємств

Для оперативної взаємодії під час оформлення бронювання військовозобов’язаних у режимі реального часу Пенсійним фондом України на вебпорталі реалізовано можливість подання відомостей, передбачених постановою КМУ від 05.06.2024 №650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану», через особистий кабінет страхувальника про:


  1. прийняття працівника на роботу;
  2. переміщення з одного структурного підрозділу до іншого;
  3. переведення на іншу постійну посаду або роботу;
  4. звільнення;
  5. поновлення на роботі;
  6. тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.


Підприємства, установи та організації, які є критично важливими та працівники яких підлягають бронюванню, мають можливість оперативно подати відомості про трудові відносини свого працівника для внесення такої інформації до Реєстру застрахованих осіб. Подавати відомості про рух кадрів необхідно не пізніше ніж протягом наступного дня після настання відповідної події.


Зважаючи на можливий значний обсяг подання такої інформації, завантаженості керівництва, страхувальник в особистому кабінеті за допомогою опції меню «Користувачі кабінету страхувальника» може залучати до роботи уповноважених фахівців, яким надається право перегляду та внесення даних, які стосуються трудових відносин працівників.


Уповноважений працівник має увійти до кабінету страхувальника за допомогою службового КЕП, який містить його реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та код за ЄДРПОУ роботодавця. Щоб внести нову інформацію, фахівець має сформувати відповідне звернення, підписати власним КЕП і надіслати на опрацювання до Пенсійного фонду.


Джерело: ПФУ