Прийняття за основним місцем роботи на умовах неповного робочого дня: зразок наказу

Підготували для Вас зразок наказу про прийняття за основним місцем роботи на умовах неповного робочого дня

3

20

Зразок Наказу про прийняття за основним

місцем роботи на умовах неповного робочого дня


Відповідно до ст. 56 Кодексу законів про працю України неповний робочий час може встановлюватися як під час прийняття працівника на роботу, так і в процесі трудової діяльності.


Якщо умови неповного робочого часу визначаються при працевлаштуванні, працівник зазначає це у заяві про прийняття на роботу. На підставі наданої заяви роботодавець видає наказ про прийняття на роботу.


Наказ оформлюється або за типовою формою №П-1, затвердженою наказом Держкомстату України від 05.12.2008 №489, або довільної форми з дотриманням усіх реквізитів згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Мін'юсту від 18.06.2015 №1000/5 та ДСТУ 4163:2020.

Довго шукаєте необхідний документ або його зразок? Наш Консультант по документах вже готовий допомогти! Раптом не знайшли потрібного – сміливо замовляйте підготовку потрібного шаблону або зразка документа

Джерело: 7eminar


Шаблони та зразки документів:


Наказ про прийняття за основним місцем роботи на умовах неповного робочого дня


Читайте більше:


Неповний робочий час: прийняття на роботу і оплата праці

Зразки заяви та наказу про встановлення працівнику неповного робочого часу

Прийняття за основним місцем роботи на умовах неповного робочого дня: зразок заяви

Наказ про прийняття на роботу директора за сумісництвом на умовах неповного робочого дня


3

20

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

1

5

4

175

2

31

Стаття
Підсумки тижня
05.12.2025

Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025

У випуску розберемо ухвалений Держбюджет-2026 із новими соцстандартами, які впливають на низку виплат, податків та лімітів для працівників, роботодавців та бізнесу в цілому. Проаналізуємо податкові новації на 2026 рік та кому з платників світять збереження пільг, підвищення ставок, скасування спрощенки та відтермінування. Проінформуємо про запуск цифрових ППР із QR-кодами та автоматичною пенею та пояснимо, чому ФОПам не слід вестися на чутки про запровадження для них обов’язкової сплати ПДВ. Попередимо про нові «маячки» ПФУ для перевірок роботодавців, реформу оплати праці із скасуванням доплат і індексацій, перспективи для бухгалтерів бюджетних установ із IPSAS, атестаціями та тотальною цифровізацією, оновлення правил е-документообігу, відстрочку оцифрування трудових книжок та можливий новий святковий день 30 листопада, що вплине на розрахунки і графіки

основне зображення для Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025
3

49

1

57

3

761

3

18

3

16

3

140

5

32

3

19

3

5875

4

207

4

2314

7

280

3

2854

5

155

5

35

3

120

3

26