
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
По-перше, потрібно усунути помилку в реєстрі застрахованих осіб.
Дані в лікарняний потрапляють з Реєстра застрахованих осіб. Помилкове ім'я в реєстрі виникло внаслідок неправильно поданої звітності або помилки в повідомленні про прийняття на роботу. Тож Вам потрібно перевірити звітність і у разі потреби, подати уточнюючий звіт.
Працівник може самостійно актуалізувати дані в реєстрі. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
- зайти у свій особистий кабінет на порталі ПФУ за допомогою КЕП;
- у лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
- заповнити екранну форму Анкети;
- поставити «галочку» біля повідомлення «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
- прикріпити сканкопії документів за допомогою кнопки «Додати файли»: паспорт, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові та інші документи, що підтверджують актуальні/правильні дані;
- натиснути кнопку «Сформувати анкету» та підписати Анкету за допомогою КЕП.
Після відправлення Анкети на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ». Результат обробки заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення» і, як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
По друге, після цього слід звернутися до лікаря, щоб він повторно направив медвисновок до ПФУ (якщо не минуло 7 днів після створення медвисновку).
Якщо лікарняний набув статусу «готовий до сплати», після усунення невідповідностей в даних працівника (застрахованої особи) у реєстрі застрахованих осіб необхідно звернутися до Головного управління ПФУ за місцем реєстрації страхувальника зі зверненням щодо усунення помилки в електронному ЛН.
Звернення можна відправити через кабінет страхувальника на веб-порталі ПФУ:
- у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Звернення»;
- тип звернення – Заява (клопотання);
- обрати відвідний територіальний орган ПФУ;
- та викласти суть звернення.
Детальніше у роз'ясненнях ПФУ.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Нова форма заяв-розрахунків для лікарняних: новий Порядок від ПФУ
Помилки в розрахунку лікарняних та декретних: алгоритм виправлення
Заява-розрахунок і Повідомлення про виплату лікарняних: Постанова вже чинна!
Діють зміни в розрахунку лікарняних / декретних: як застосовувати нові правила за Порядком №1266
Відео на тему:
Е-кабінет страхувальника на порталі ПФУ
Як змінити страхувальника в сформованому лікарняному: апгрейд від ПФУ
Лікарняні в ПФУ: заява-розрахунок, коригування у разі переплати/недоплати, повідомлення про виплату
Мінікурси на тему:
Лікарняний під час відпустки: інструкція для бухгалтера
Завищили лікарняні? Готуйте пояснення і повертайте кошти ПФУ
Перехідні лікарняні та відпускні: як виконати вимогу ЄСВ з мінзарплати
(Не) поважні причини: як розрахувати лікарняні / декретні + ексклюзивний лист ПФУ




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…