Безкоштовний вебінар: Зарплатна звітність і Додатки Д1 і 4ДФ — нюанси заповнення & Бронювання під загрозою

Виплата працівнику-військовослужбовцю від роботодавця: військовий збір утримувати 1,5% чи 5%

За новою редакцією п.п. 1.3 п. 161 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ ставка збору від об’єкта оподаткування становитиме : ... 2) для військовослужбовців та працівників Збройних Сил, ....Державної спеціальної служби транспорту – 1,5 %. Якщо підприємство має мобілізованих працівників, які є військовослужбовцями, та виплачує таким працівникам матеріальну допомогу, то за якою ставкою утримувати вз із такої матеріальної допомоги 1,5% чи 5%?

1440

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


До набрання чинності Закону №4015 про підвищення податків застосовується ставка військового збору (ВЗ) 1,5%. Після набрання чинності Закону, ставка ВЗ для всіх доходів працівників, які підлягають оподаткуванню, – 5%.


Мобілізований працівник для підприємства залишається у статусі найманого працівника, а не військовослужбовця. Тому його доходи будуть оподатковуватися за ставкою ВЗ 5%. Пільгову ставку застосовують податкові агенти, які є військовими частинами ЗСУ чи іншими військовими формуваннями.


У разі виплати працівнику разової матеріальної допомоги, ВЗ утримується із суми перевищення над розміром неоподатковуваної допомоги відповідно до пп. 170.7.3 ПКУ. У 2024 році – 4240 грн.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум» або «Преміум ПРО».


Джерело: 7еminar

1440

4

12696

2

12

2

18

2

20

3

21

3

18

5

342

5

956

3

35

4

50

3

26

4

638

2

186

3

2124

4

31

3

31

3

135

4

34

4

36

3

21