Під час виходу з ладу ПРРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей. При цьому користувач самостійно оцінює працездатність програмного реєстратора (ст. 5 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).
Якщо після перезавантаження робота ПРРО відновлюється одразу або зупинка була короткотерміновою, такий випадок не вважається несправністю. Відповідно, повідомлення про виявлення несправності за формою №2-ПРРО (згідно з Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 №317, далі – Порядок №317) до податкової служби не подається.
Нагадаємо, строки, умови та порядок подання форми №2-ПРРО визначені у розд. ІІ Порядку №317.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Чи всі ФОП зобов’язані встановлювати термінал: актуальні та майбутні вимоги
Порядок дій ФОП і юросіб при зміні назви господарської одиниці з ПРРО
Реєстрація РРО/ПРРО при спільній діяльності: куди звертатись
Оплата через QR-код: чи застосовувати РРО / ПРРО у разі реалізації товарів, робіт, послуг
Безкоштовне ПЗ ПРРО для Windows та iOS (Apple): покрокова інструкція