👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Не потрібно.
Відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 05.02.2021 №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», а також п. 4 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11-1 (далі – ПФУ), передати скан-копії паперової трудової книжки до ПФУ або оцифрувати паперову трудову може (міг) або працівник, або роботодавець. Тобто, у роботодавця немає безумовного обов’язку передати відомості з паперової трудової книжки до ПФУ. Роботодавець може це зробити через кабінет страхувальника, але не зобов’язаний.
У разі звернення родичів померлого працівника до ПФУ для оформлення пенсії у зв'язку з втратою годувальника або інших виплат трудову книжку за потреби буде оцифровано безпосередньо у ПФУ.
Отже, у випадку смерті працівника роботодавець не зобов'язаний передавати відомості з його трудової книжки до ПФУ.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Помер працівник: дії роботодавця
Заява від родича померлого працівника про виплату зарплати та видачу трудової книжки