Фермери отримали нові інструменти підтримки від ДПС

Відшкодування ПДВ, консультації в нових Офісах та прозора статистика податків – ДПС робить сервіси зручними навіть під час війни. Аграрії вже відзначають їх ефективність


Підтримка бізнесу, зокрема, фермерських господарств у військовий час та надання максимально зручних та якісних податкових послуг – серед пріоритетів ДПС. Адже від стабільної та успішної роботи бізнесу залежить наповнення бюджету та можливість посилення обороноздатності нашої держави.


Про це розповів заступник Голови ДПС Сергій Лисеюк під час третього Всеукраїнського фермерського форуму «Як вижити та розвиватись під час війни», організованого Всеукраїнським конгресом фермерів (ВКФ) у партнерстві з міжнародною гуманітарною організацією MERCY CORPS за фінансової підтримки Фонду Говарда Г. Баффета.


Як відзначив Сергій Лисеюк, завдяки своєчасній сплаті податків бізнесом за 9 місяців 2025 року до загального фонду державного бюджету надійшло 949,8 млрд грн. Додатково вдалося зібрати майже 71 млрд грн.


Сергій Лисеюк зазначив:

Платникам відшкодовано 131 млрд грн ПДВ. Всі заявки на бюджетне відшкодування опрацьовуються максимально швидко. Адже розуміємо, специфіку бізнесу, у тому числі і аграрного сектору, та важливість наявності обігових коштів для розвитку.

Заступник Голови ДПС акцентував увагу на новому аналітичному інструменті ДПС – дашборді «Моніторинг податкових надходжень». Він дозволяє відстежувати динаміку податкових надходжень.


Сергій Лисеюк розповів:

Функціонал цього сервісу будемо поступово розширювати і в подальшому кожен може побачити свій внесок у загальні надходження.

Він також розповів, що представники фермерських господарств у разі виникнення питань щодо оподаткування можуть оперативно отримати податкову консультацію в Офісах податкових консультантів. Вони запрацювали у вересні і вже користуються попитом.


Сергій Лисеюк зазначив:

Недостатньо цифровізувати послуги і надавати адміністративні, бізнес хоче живого спілкування, хоче конкретних відповідей на свої проблемні питання. Як вже бачимо результат роботи Офісів, рівень задоволеності послугою – 97 %. До речі, в Офісах можна отримати інформацію і щодо трансфертного ціноутворення, проконсультуватися і побачити свої потенційні ризики.

Він також розповів, що звертаються багато фізичних осіб з питаннями:


  1. нарахування плати за землю;
  2. нерухомості;
  3. мінімального податкового зобовʼязання.

Ці питання можна вирішити оперативно в Офісах, провести звірку нарахувань.

Серед інших питань, що обговорювалися:


  1. реєстрація податкових накладних – з 27 вересня запрацювали зміни, над якими ДПС працювала з початку року. Загалом з початку року завдяки впровадженим ДПС заходам вже вдалося зменшити відсоток зупинених накладних з 0,7 до 0,3;
  2. правильність заповнення додатку мінімального податкового зобовʼязання – багато припускаються помилок у кадастрових номерах;
  3. внесення відомостей про користування землі до реєстру – важливо оперативно вносити відповідні зміни для правильного нарахування сум податку.



Джерело: ДПС


Читайте більше:


Розблокування податкових накладних 2025

Реєстрація ПН та РК – 2025: строки, штрафи

ПН розблоковано: коли виникає податковий кредит

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію / нереєстрацію ПН та РК

Інтерактивний дашборд ДПС: слідкуйте за надходженнями бюджету у зручній формі

Як зміниться Порядок блокування ПН: коментар експерта до проєкту постанови КМУ

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇