👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Ні, термінал не потрібний.
Якщо розрахунок за надані послуги здійснюється дистанційно, суб’єкт господарювання позбавлений можливості отримувати готівку та може приймати оплату за послуги за договором з покупцем лише в безготівковій формі, що по своїй суті і є виконанням вимог Постанови КМУ від 29.07.2022 №894, в частині забезпечення можливості здійснення безготівкових розрахунків (ЗІР, категорія 109. 02).
У такому разі суб’єкту господарювання не потрібен ані POS-термінал, ані програмний термінал.
Крім того, у Вашій ситуації не є обов’язковим навіть інтернет-еквайринг. Тобто варіант, коли суб’єкт господарювання чи то в рахунку на оплату, чи то на сайті надає покупцю/замовнику реквізити свого поточного рахунку у форматі IBAN, а той за ними сплачує, є цілком прийнятним.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читати більше:
Штрафи за РРО з 1 серпня для ФОП повертаються – 100% і 150%
Платіжній рахунок Nova Pay: чи потрібен РРО / ПРРО
Термінали і РРО / ПРРО з 1 березня: коли вважаються з’єднаними
Чи потрібно фіскалізувати розрахунки по IBAN
Безготівкові розрахунки у 2025 році: як організувати та кого стосується