Чи потрібна трудова книжка для роботи за сумісництвом

При працевлаштуванні за сумісництвом працівник не завжди зобов’язаний надавати трудову книжку. Все залежить від того, коли він був прийнятий на основне місце роботи: до чи після 10 червня 2021 року. Якщо трудової книжки на руках немає, замість неї роботодавцю подаються відомості з Реєстру застрахованих осіб, які підтверджують трудовий стаж і страховий внесок


Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом?

Працівник, який працевлаштовується за сумісництвом, може як мати трудову книжку «на руках» так і не мати її.


Випадки наявності / відсутності трудової книжки у працівника-сумісника:


  1. трудова книжка зберігається у працівника, якщо на основне місце роботи він був прийнятий після 10 червня 2021 року;
  2. трудова книжка зберігається у роботодавця, якщо на основне місце роботи працівник був прийнятий до10 червня 2021 року.


Тому працівник-сумісник під час працевлаштування буде надавати трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Який документ має надати працівник замість трудової книжки?

Працівник має надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На сьогодні такими відомостями є інформація з Реєстру застрахованих осіб відповідно до п. 6 розд. V Положення про Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою Правління ПФУ від 18.06.2014 №10-1 (далі Положення №10-1), що формується та надається, зокрема, за такими формами:


  1. індивідуальні відомості про застраховану особу (Форма ОК-5; додаток 4 до Положення №10-1);
  2. індивідуальні відомості про застраховану особу (Форма ОК-7; додаток 5 до Положення №10-1);
  3. дані про трудовий та страховий стаж (додаток 9 до Положення №10-1).


А також відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб у формі довідки “Витяг з електронної трудової книжки» (далі «Витяг з ЕТК»).


Джерело: Федерація професійних спілок України


Читайте більше:


Запис у трудовій книжці про мобілізацію: чи обов’язковий він – роз’яснення Держпраці

Запис про навчання у трудовій книжці: коли і як вноситься

Чи зберігає роботодавець трудову книжку після працевлаштування

Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику

Як дізнатися про результати оцифрування трудової книжки

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇