Чи зберігає роботодавець трудову книжку після працевлаштування

При працевлаштуванні працівник зобов’язаний надати трудову книжку або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, але не передавати її на постійне зберігання роботодавцеві. Після ознайомлення з даними роботодавець повертає документ працівникові


Чи має працівник при прийнятті на роботу передати роботодавцю трудову книжку?

При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:


  1. паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
  2. трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування,
  3. у випадках, передбачених законодавством, також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи (ч. 2 ст. 24 Кодексу законів про працю України).
Це означає, що працівник, як і раніше, за наявності в нього трудової книжки подає її при працевлаштуванні роботодавцеві, але не передає на зберігання, як було до набуття чинності Законом, а лише надає. Після ознайомлення з трудовою книжкою роботодавець повертає її працівникові

Джерело: Федерація профспілок України


Читайте більше:


Чому пенсію можуть зменшити, навіть, якщо всі внески сплачені

Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику

ФОП і трудові книжки: чи потрібно їх сканувати та вимагати від працівників

До 10 червня 2026 року: термін оцифрування трудових книжок спливає

Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇