Чи має працівник при прийнятті на роботу передати роботодавцю трудову книжку?
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
- трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування,
- у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи (ч. 2 ст. 24 Кодексу законів про працю України).
Джерело: Федерація профспілок України
Читайте більше:
Чому пенсію можуть зменшити, навіть, якщо всі внески сплачені
Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику
ФОП і трудові книжки: чи потрібно їх сканувати та вимагати від працівників
До 10 червня 2026 року: термін оцифрування трудових книжок спливає
Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок