👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Ні, жодна відповідальність роботодавцю не загрожує.
Порядком подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 №11-1 визначено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються страхувальником за працівників або самим працівником.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються:
- працівником особисто до територіального органу Пенсійного фонду;
- працівником, страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження, через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Тобто передавати сканкопію трудової книжки не є виключним обов’язком роботодавця. Але в будь-якому випадку радимо допомагати працівникам хоча б інформаційно допомагати виправляти помилки в трудовій, які зробили не на вашому підприємстві
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Статті на тему:
Оцифрування паперової трудової книжки
Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику
Сканування трудової книжки: хто, коли та за яких умов
Виправлення в трудовій книжці: загальні правила та зразки