З 23 травня діє нова форма заяви про внесення відомостей до Єдиного реєстру місць зберігання

Мінфіну вводить нові правила для внесення місць зберігання до Єдиного реєстру. Зміни стосуються не лише форми заяви, але й порядку її заповнення та подання. Важливо, що старий наказ ДПАУ втрачає чинність, а нові вимоги набирають сили з моменту офіційного опублікування

Міністерство фінансів України наказом від 17.03.2025 №159 «Про затвердження форми заяви про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру місць зберігання та про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі місць зберігання, порядку її заповнення, форми витягу з Єдиного реєстру місць зберігання та Кодів і видів товару (продукції)» затвердило:


  1. форму заяви про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру місць зберігання та внесення змін до відомостей, що містяться в реєстрі;
  2. Порядок заповнення заяви про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру місць зберігання та про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі місць зберігання;
  3. форму витягу з Єдиного реєстру місць зберігання;
  4. коди і види товарів (продукції).


Наказ ДПАУ від 28.05.2002 №251 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру місць зберігання та форми довідки про внесення місця зберігання до Єдиного державного реєстру» втрачає чинність.


Заява та документи (копії), що подаються разом зі заявою, подаються в паперовій або електронній формі в порядку, визначеному статтею 42 глави 1 розділу II ПКУ.


Заява про внесення змін не подається у разі зміни назви області, району, населеного пункту, вулиці, інших об'єктів топоніміки населених пунктів відповідно до законодавства чи у зв'язку із зміною коду адміністративно-територіальної одиниці або території територіальної громади згідно з Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад.


Заява, що подається в паперовій формі, підписується керівником (уповноваженою особою) юридичної особи / представником / фізичною особою - підприємцем та скріплюється печаткою (за наявності). На заяву, що подається в електронній формі, накладаються кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка (за наявності) заявника.


Копії документів, подані в паперовій формі разом із заявою, завіряються підписом уповноваженої посадової особи заявника (із зазначенням посади, прізвища (за наявності), власного ім'я, по батькові (за наявності), дати засвідчення копії) та скріплюються печаткою (за наявності).


Суб'єкти господарювання, що отримують спирт етиловий для власного споживання (власних виробничо-технологічних потреб), у заяві зазначають інформацію про використання спирту етилового виключно для власного споживання (власних виробничо-технологічних потреб), а також загальну місткість ємностей для зберігання спирту етилового та їх фактичне місцезнаходження (без подання копій документів, визначених пунктом 5 розділу II, пунктом 5 розділу III цього Порядку).

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Його опубліковано в «Офіційному віснику» від 23.05.2025.

Джерело: Мінфін


Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇