Оновлені можливості вебпорталу ПФУ для роботодавців

У кабінеті страхувальника на вебпорталі ПФУ реалізовано низку важливих технічних оновлень, що підвищують зручність роботи користувачів. Зокрема, розширено можливості доступу для працівників відділу кадрів без РНОКПП, удосконалено подачу заяв-розрахунків (тепер дозволено використовувати символ «&» у назві страхувальника), оптимізовано обробку електронних листків непрацездатності з копіями тощо

Останнім часом внесено зміни у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України.


Найбільше змін впроваджено у Кабінеті фізичної особи:


  1. реалізовано можливість формування Заяви особи, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат та Повідомлення про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні;
  2. в заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку додано обов’язковість заповнення поля «Щомісячна плата за найм (оренду) приміщення становить»; додано обмеження для поля «Строк найму (оренди) приміщення З» ‒ найменша дата 29.01.2025;
  3. реалізовано можливість формування Заяви на зміну отримувача пільги за Постановою КМУ №1420;
  4. при відображенні документу Пенсійне посвідчення приховано поле «Ким видано»;
  5. договори на добровільну участь – надано можливість завантаження вже укладеного договору;
  6. в Заяві на призначення/перерахунок пенсії замінено друковану форму заяви;
  7. в Повідомленні про зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні реалізовано передачу даних по Учасникам звернення (ID ЗО);
  8. виправлено помилку відображення дати народження застрахованої особи (03.01.1965) при формуванні друкованої форми Заяви на призначення/перерахунок пенсії;
  9. при формуванні заяви на основі збереженої чернетки додано контроль на примусове оновлення дати формування заяви; після подання заяви на основі збереженої чернетки додано її автоматичне видалення;
  10. в заяві особи, яка розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат: виправлено “Помилку виконання на сервері”, додано обов’язковість заповнення атрибутів «Стать», «Телефон» та /або «Мобільний телефон».


Оновлення програмних засобів Кабінету страхувальника:


  1. доопрацьовано можливість надання прав перегляду працівнику відділу кадрів, який відмовився від РНОКПП, за серією, номером паспорта або номером ID картки;
  2. при створенні заяви-розрахунку додано можливість використання символу & в полі «Найменування страхувальника»;
  3. при включенні до заяви-розрахунку електронного листка непрацездатності, який має копії, не надається інформаційне повідомлення щодо надання матеріального забезпечення лише за одним місцем роботи;
  4. при завантаженні «Звіту про персоніфіковані відомості про грошове забезпечення» з файлу виправлено конвертацію дат.


У Кабінеті управителя/об’єднання/виконавця комунальних послуг додано нові формати номерів будинків (при створенні профілю) ‒ 84-2/А, 84-А/2, 84/2-А, 84/А-2, 84А/2А-2Б/, 84А/2-1А/2А.


У відкритій частині вебпорталу в текстах інформаційних повідомлень виправлено «Веб-портал» на «Вебпортал», «Електронний цифровий підпис» на «Кваліфікований електронний підпис» відповідно до правил правопису та законодавства.


Також додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП «Військова частина 2428» ДПСУ, КНЕДП Національного банку України, КНЕДП МВС України, КНЕДП Держказначейства тощо.


Джерело: ПФУ

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇