👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Податкову накладну слід виписати на всю суму отриманих коштів.
Згідно з п. 201.7 ПКУ, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку як попередня оплата (аванс).
Отже, навіть якщо покупець помилково перерахував більшу суму, податкова накладна повинна бути виписана на всю отриману суму авансу, включаючи помилкову переплату.
Оскільки повернення надлишкових коштів відбулося цього ж дня (12.03.2025), потрібно оформити розрахунок коригування (РК) на суму повернення.
РК складається тією ж датою, що й повернення коштів (12.03.2025), та реєструється покупцем у ЄРПН, оскільки зменшення суми податкових зобов’язань відбувається через повернення коштів.
Отже, не можна одразу виписувати ПН тільки на коректну суму, ігноруючи помилково отримані кошти, оскільки ПН виписується на всю суму фактично отриманого авансу.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar