Деякі оплачені лікарняні не змінюють свій статус з «Готово до сплати» на «Оплачено»: дії страхувальника

На сайті ПФУ деякі оплачені лікарняні не змінюють свій статус з «Готово до сплати» на «Оплачено» Чи потрібно писати до ПФУ та зясовувати причину? Повідомлення про виплачені кошти відіслано

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Ні, подавати лист до ПФУ не обов’язково.

Електронні лікарняні можуть мати такі статуси:

  1. «Закритий». Це статус, якого електронний лікарняний набуває з дня свого формування (відкриття) в Електронному реєстрі листків непрацездатності.


  1. «Готово до сплати». Статус, який вказує на те, що страхувальник може працювати з листком непрацездатності та нараховувати кошти.


  1. «Помилково сформований». Такий статус може отримати листок непрацездатності, якщо медичний висновок, на підставі якого його було сформовано, створено з помилками. У такому разі на підставі коректного медичного висновку створюється новий е-лікарняний.


  1. «Недійсний». Такий статус має е-лікарняний, створений на підставі медичного висновку за іншою категорією, період непрацездатності за яким не виходить за межі періоду непрацездатності за раніше створеним лікарняним.


  1. «Оплачений». Статус, якого листок непрацездатності набуває після того, як страхувальнику на спеціальний рахунок для зарахування страхових виплат надсилаються кошти для здійснення відповідних виплат застрахованій особі.

Якщо після отримання коштів за заявою-розрахунком статус лікарняного не змінився на «Оплачений» стався технічний збій. За бажанням Ви можете повідомити ПФУ про такий збій, але робити це необов’язково.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇