Безкоштовний вебінар: Закриття 2026 року в обліку та звітності для ФОП і ТОВ & ШІ в роботі бухгалтера — як перевірити облік і автоматизувати щоденні завдання

Важливі показники для підприємців у 2025 році

Корисна пам'ятка від ДПС щодо важливих цифр для підприємців у 2025 році, зокрема, щодо показників, які впливають на розрахунок єдиного податку, мінімального розміру ЄСВ та інших зобов’язань підприємців

1052

З 1 січня 2025 року набере чинності Закон України від 19.11.2024 № 4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік», що змінює основні економічні показники:


1) прожитковий мінімум для працездатних осіб – 3 028 грн.

2) мінімальна заробітна плата:


  1. у місячному розмірі – 8 000 грн,
  2. у погодинному розмірі – 48 грн.


Ці показники впливають на розрахунок єдиного податку, мінімального ЄСВ та інших зобов’язань підприємців. Податкова служба підготувала інфографіку з основними цифрами для ФОП у 2025 році.


Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати


Джерело: ДПС

1052

3

25

4

537

1

35

2

35

2

28

1

80

4

1293

1

20

1

19

4

519

5

1322

3

148

3

75

3

51

4

952

5

46

3

97

1

18

4

797

3

56