Зміна персональних даних: чи повідомляти ПФУ

У випадку, коли особа має право на певні пільги від держави, змінила персональні дані (ім'я чи прізвище) необхідно про ці зміни повідомити Пенсійний фонд України

923

До Пенсійного фонду звернулись з наступним питанням:

Моя дружина після одруження змінила прізвище та отримала нове посвідчення УБД і паспорт. Чи має вона повідомляти про це Пенсійний фонд України?

Так, потрібно.


Облік пільговиків ведеться в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожного персональної облікової картки.


У разі зміни паспорта та посвідчення учасника бойових дій потрібно внести відповідні зміни до створеної персональної облікової картки пільговика.


Для коригування інформації пільговик має протягом 30 днів повідомити про зміни орган Пенсійного фонду України (п. 8 Положення про Реєстр осіб, які мають право на пільги, затверджений постановою КМУ від 29.01.2003 №117).


Подати заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги, можна:


  1. особисто, звернувшись до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України;
  2. поштою, надіславши документ на адресу органу Фонду;
  3. онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок «Пенсійний фонд» або через «Портал Дія».


Джерело: ПФУ

923

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі

35

31

27

52

35

28

33

59

37

78

300

1073

12660

13

19

13

10

3808

41

39