Помилка в особистих даних працівника у листку непрацездатності: як виправити

Помилки в особистих даних працівника в електронному листку непрацездатності – одна з найчастіших технічних проблем, з якою стикаються страхувальники. Оскільки інформація до ЛН автоматично підтягується з реєстру застрахованих осіб, будь-яка неточність у персональних даних працівника призведе до помилки і в самому документі

2

13


Помилка в особистих даних працівника у листку непрацездатності


Особисті дані застрахованої особи до листка непрацездатності (далі – ЛН) потрапляють з реєстру застрахованих осіб державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.


У випадку наявності помилки в особистих даних застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб така ж помилка буде у листку непрацездатності, зокрема:


  1. прізвище;
  2. ім'я;
  3. по батькові;
  4. дата народження* (у листку непрацездатності не відображається).


*У випадку розходження даних щодо дати народження, при формуванні заяви-розрахунку система може надавати попередження про не відповідність страхового стажу віку застрахованої особи.

У випадку зміни прізвища (імені або по батькові) працівник має повідомити про це роботодавця та лікаря – для оновлення даних в медичній системі, та подання роботодавцем вірних даних у звітності

Алгоритм виправлення помилки в особистих даних застрахованої особи:


  1. оновити дані можна звернувшись особисто до будь-якого сервісного центру ПФУ;
  2. або за допомогою порталу електронних послуг ПФУ.


Виправлення помилки в електронному листку непрацездатності


Після усунення невідповідностей в даних працівника (застрахованої особи) у реєстрі застрахованих осіб необхідно звернутися до Головного управління ПФУ за місцем реєстрації страхувальника зі зверненням щодо усунення помилки в електронному ЛН.


Звернення можна відправити через кабінет страхувальника на веб-порталі ПФУ:


  1. у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Звернення».
  2. тип звернення – Заява (клопотання).
  3. обрати відвідний територіальний орган ПФУ.
  4. та викласти суть звернення.
Виправити помилки в особистих даних застрахованої особи в ЛН можливе лише, якщо він не включений до Заяви-розрахунку

Джерело: ПФУ


Читайте більше:


4 найпоширеніші помилки у е-лікарняних та як їх виправити: поради від ПФУ

Заява-розрахунок для лікарняних: заповнюємо та подаємо за новими правилами

Як знайти е-лікарняний на порталі ПФУ роботодавцю

Електронний та паперовий лікарняний від різних закладів: як визначити один страховий випадок

Порядок видачі (формування) листків непрацездатності у разі тривалої хвороби

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
2

13

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

12

24

10

22

362

37

149

227

Податок на прибуток для колишніх єдинників: правила визначення фінансового результату

Платник податку на прибуток, який перейшов зі спрощеної системи оподаткування, сплачує податок на прибуток на підставі Декларації за річний податковий (звітний) період (як новостворений), який для нього починається з дати переходу на загальну систему та закінчується 31 грудня такого року, та визначає об’єкт оподаткування податком на прибуток на підставі фінансового результату, відображеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до НП(С)БО або МСФЗ за такий звітний період. Тому, такий платник податку на прибуток, який перейшов зі спрощеної системи оподаткування, не може зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму від’ємного значення об’єкта оподаткування, що обліковувалось у нього в Декларації до переходу на спрощену систему оподаткування

основне зображення для Податок на прибуток для колишніх єдинників: правила визначення фінансового результату

12

16289

58

49

33

45

574

14

43

28

391