
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Якщо відділ не є юридичною особою, а лише структурним підрозділом юрособи, то номенклатуру справ (далі – НС) цього відділу взагалі не потрібно затверджувати. Її має підписати керівник структурного підрозділу та завізувати особа, відповідальна за архів.
Форма НС структурного підрозділу встановлена у Додатку 11 до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5.
НС відділу увійде до зведеної НС юрособи, а зведена НС має бути затверджена, але не наказом, а безпосередньо керівником юрособи.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Кадрові документи на підприємстві
Первинні документи на підприємстві
Номенклатура справ: про обов’язковість, оформлення та відповідальність