Єдине вікно подання електронної звітності: подавайте звіти офлайн

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розроблене ДПС для формування та подання податкової, фінансової та статистичної звітності. Це безкоштовна програма, яка встановлюється на комп’ютер і дозволяє працювати з документами офлайн


Програма має корисні можливості:


  1. основна перевага – можливість працювати офлайн. Платники можуть заповнювати звіти, а відправляти їх, коли з’явиться доступ до Інтернету;
  2. у програмі можна вести довідник контрагентів, що дуже зручно для автоматичного заповнення деяких форм звітності;
  3. дозволяє імпортувати документи у форматі хml, створені в інших програмах.


Як подавати звітність за допомогою Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення від ДПС


Крок 1: встановлення та оновлення


  1. Завантажте програму з вебпорталу ДПС у розділі «Електронна звітність».
  2. Регулярно перевіряйте наявність нових версій. Оновлення можуть містити нові форми звітів, зміни в правилах контролю або виправлення помилок.


Крок 2: налаштування програми


  1. Заповніть персональні параметри: ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб), назву, адреси, коди ДПІ, статистики тощо. Після заповнення збережіть зміни.
  2. У меню «Налаштування захисту» – «Профіль підприємства» необхідно налаштувати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Вкажіть шлях до файлів ключа та сертифікатів.
  3. Внесіть назву електронної пошти, з якої буде відправлятися звітність і на яку надходитимуть квитанції.


Крок 3: формування та подання звітності


  1. Для створення документу звітності зайдіть у меню «Документ» – «Новий». З’явиться список форм звітів, з яких необхідно обрати потрібну.
  2. Заповніть обрану форму звіту. Програма має вбудовані підказки та механізми контролю, які допомагають уникнути помилок.
  3. Після заповнення звіту збережіть його. Звіт зберігається у форматі хml у спеціальній директорії на вашому комп’ютері.
  4. Перед відправкою обов’язково перевірте звіт, скориставшись функцією «Камеральна перевірка». Зазначена функція перевіряє звіт на відповідність правилам заповнення та арифметичним розрахункам, що допомагає уникнути помилок.
  5. Підпишіть файл за допомогою КЕП та відправте звіт.
  6. У меню «Звіти та квитанції» натисніть «Прийняти квитанції» для отримання квитанцій про доставку та прийняття звіту.


Джерело: ДПС


Читайте більше:


Як автора листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер в податковому органі

ДПС оновила правила для електронних підписів: можна додавати посаду

ЄС переходить на цифровий контроль кордонів: головне про систему EES роз’яснює МЗС

Як подати звернення на індивідуальну податкову консультацію через Електронний кабінет

Реєстр форм електронних документів: оновлено станом на 17.10.2025

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇