При формуванні звернення на отримання індивідуальної податкової консультації (далі – звернення) в меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, здійснюється вибір та заповнення наступних реквізитів:
- код ДПІ – із списку обирається орган ДПС (область та ГУ ДПС області) до якого надсилається звернення;
- тип – із списку обирається значення «консультація»;
- тематика – зазначається тематика, яка відповідає змісту звернення платника;
- короткий зміст – зазначається «Про надання індивідуальної податкової консультації»;
- завантажується скановане звернення у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.
Зберегти проєкт звернення можна натиснувши кнопку «Зберегти».
У вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» платник має можливість підписати та направити звернення, використовуючи відповідні кнопки «Підписати» та «Відправити».
Нагадаємо: вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням:
- кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг,
- id.gov.ua (MobileID та BankID),
- Дія Підпис або
- «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Чи можна отримати ІПК у ДПС усно
Індивідуальна податкова консультація: як знайти
Індивідуальна податкова консультація (ІПК): коли потрібно дотримуватися її висновків
Період дії індивідуальної податкової консультації