З’явилася «Підтримка Резерв+»: новий канал комунікації для користувачів застосунку Міноборони

Міністерство оборони запустило експериментальну сторінку підтримки користувачів застосунку «Резерв+» у Facebook. На сторінці «Підтримка Резерв+» можна поставити запитання щодо роботи застосунку, послуг чи технічних моментів – у коментарях або через месенджер. Проєкт поки перебуває на стадії тестування, але команда Міноборони планує зробити його зручним центром комунікації


Як повідомила співробітниця цифрової команди Міністерства оборони Галина Воловіна, експериментально завели офіційну сторінку підтримки застосунку «Резерв+» у facebook «Підтримка Резерв+» для підтримки користувачів.


Тут користувачі зможуть розв’язувати питання про послуги загалом чи в конкретному випадку.


Однак «Підтримка Резерв+» не буде новинною, проте націлена, щоб допомагати з питаннями навколо застосунку та його послуг.


Проте розробники працюють, щоб «Підтримка Резерв+» переросла у великий та крутий проєкт та користувачі застосунку мали ще один зручний канал для комунікації.

Щоб поставити питання, необхідно надіслати його у месенджер

Співробітниця цифрової команди Міноборони у коментарях до своєї публікації додала, що можна й просто на сторінці написати, якщо є якесь питання.


Джерело: Галина Воловіна


Читайте більше:


Чи обов’язково реєструватися в «Резерв+»

Військовий облік на підприємстві: усі матеріали редакції 7eminar.ua

Онлайн-відстрочки: перелік відстрочок, які можна отримати через Резерв+

Міноборони розширює функціонал штрафів у «Резерв+»

Скільки чинний е-ВОД з «Резерв+» та коли його потрібно оновити


Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇