ДПС вдосконалює чат-бот для зручності подання скарг: коментар від Гетманцева

Через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства. Голова «податкового» Комітету ВР Данило Гетманцев вважає що потрібно передбачити доступне його розміщення, з інформацією на всіх інформресурсах ДПС


Голова «податкового» Комітету ВР Данило Гетманцев констатує:

Багато запитань щодо покращення роботи чат-боту ДПС.

Він додає:

Нагадаю, через нього громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т.ч. при продажу підакцизної продукції – лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.

Вдосконалений чат-бот має передбачати:


  1. доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
  2. можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
  3. можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
  4. обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
  5. можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
  6. можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
  7. можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).


За інформацією ДПС, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг:


  1. запрацює на вебпорталі ДПС;
  2. матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг;
  3. матиме та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків в межах ризико-орієнтованого підходу.

Данило Гетманцев підсумовує:

Очікуємо на чат-бот, з усіма цими можливостями. Ключове – він має виконувати свої ключові функції. З одного боку – забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. З іншого – надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів.


Джерело: Данило Гетманцев


Читайте більше:


Оскарження ППР: які строки подання та чи можна онлайн

Коли показувати в обліку штрафні санкції, якщо триває судове оскарження ППР

Як узгоджуються податкові зобов'язання і що робити якщо ви не згодні: інфографіка

SAF-T UA для банків: ДПС створила Google Chat для зручного впровадження стандарту

Як взяти участь у розгляді скарги щодо податкових накладних у форматі відеоконференції

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇