Як взяти участь у розгляді скарги щодо податкових накладних у форматі відеоконференції

Платники податків мають право брати участь у розгляді скарг щодо відмови в реєстрації податкових накладних, неврахування таблиці даних або відповідності критеріям ризиковості в режимі відеоконференції. Для цього у скарзі необхідно зазначити намір участі в такому форматі


Процедура участі платника у розгляді матеріалів скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника ПДВ, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку в режимі відеоконференції.


Відповідно до п. 10 прим. 1 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника ПДВ, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 платник податку, який подав скаргу, має право брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції для надання усних пояснень.


Скарга повинна містити дані, зокрема, про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.


Порядок розгляду скарги у режимі відеоконференції


  1. Платнику податку не пізніше ніж за п’ять календарних днів до дати розгляду матеріалів скарги надсилається повідомлення щодо участі платника податку в режимі відеоконференції у розгляді матеріалів скарги із зазначенням дати, часу розгляду матеріалів скарги та відповідного посилання для підключення до відеоконференції (додаток 8) з використанням електронного кабінету технічними засобами електронних комунікацій.
  2. Під час підключення до режиму відеоконференції платник податку зазначає в імені користувача виключно податковий номер або серію та номер паспорта платника податку, найменування платника податку – юридичної особи, прізвище, власне ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця.
У разі коли платник податку (його представник), якому надіслано повідомлення, не забезпечив підключення до режиму відеоконференції у визначенні в повідомленні дату та час або такого платника податку неможливо ідентифікувати, скарга такого платника податків підлягає розгляду без його участі

Джерело: ДПС


Читайте більше:


Податківці про зміни у Порядку оформлення результатів документальних перевірок

Де в Е-кабінеті можна переглянути інформацію щодо рішення про врахування таблиці даних ПДВ

Cуд підтвердив правомірність відмови у реєстрації ПН в ЄРПН на суму 141,8 тис. грн

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇