👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
У разі втрати трудової книжки (ТК) працівника ФОП має оформити дублікат трудової книжки.
В п. 5.2, п. 5.3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58, зазначено:
Дублікат трудової книжки або вкладиш до неї заповнюється за загальними правилами. У розділи «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження» і «Відомості про заохочення» при заповненні дубліката вносяться записи про роботу, а також про нагородження і заохочення за місцем останньої роботи на підставі раніше виданих наказів (розпоряджень). Якщо працівник до влаштування на це підприємство вже працював, то при заповненні дубліката трудової книжки в розділ «Відомості про роботу» у графу 3 спочатку вноситься запис про загальний стаж його роботи до влаштування на це підприємство, який підтверджується документами.
Також, у разі, якщо трудова книжка була оцифрована й дані передані в ПФУ, то в електронній трудовій книжці всі необхідні дані вже відображені й працівнику можна не турбуватись щодо втрати паперової ТК. В електронній трудовій книжці дані про прийняття / звільнення відображаються на підставі звітності роботодавців, а саме Додатку 5.
За втрату ТК на роботодавця може бути накладено штраф згідно зі ст. 265 КЗпП в розмірі 1 МЗП.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читати більше: