Що загрожує ФОПу у випадку втрати трудової книжки працівника

Яка відповідальність ФОПа у разі втрати трудової книжки найманого працівника?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


У разі втрати трудової книжки (ТК) працівника ФОП має оформити дублікат трудової книжки.


В п. 5.2, п. 5.3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58, зазначено:

Дублікат трудової книжки або вкладиш до неї заповнюється за загальними правилами. У розділи «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження» і «Відомості про заохочення» при заповненні дубліката вносяться записи про роботу, а також про нагородження і заохочення за місцем останньої роботи на підставі раніше виданих наказів (розпоряджень). Якщо працівник до влаштування на це підприємство вже працював, то при заповненні дубліката трудової книжки в розділ «Відомості про роботу» у графу 3 спочатку вноситься запис про загальний стаж його роботи до влаштування на це підприємство, який підтверджується документами.

Також, у разі, якщо трудова книжка була оцифрована й дані передані в ПФУ, то в електронній трудовій книжці всі необхідні дані вже відображені й працівнику можна не турбуватись щодо втрати паперової ТК. В електронній трудовій книжці дані про прийняття / звільнення відображаються на підставі звітності роботодавців, а саме Додатку 5.


За втрату ТК на роботодавця може бути накладено штраф згідно зі ст. 265 КЗпП в розмірі 1 МЗП.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читати більше:


Оцифрування паперової трудової книжки

Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇