Довідка про перейменування вулиці видається органом місцевого самоврядування. Отримання довідки є необхідним, якщо здійснюються певні нотаріальні дії зі своєю нерухомістю, і потрібно внести зміни у правовстановлюючі документи. Для того, щоб отримати довідку, необхідна заява у довільній формі з запитом про надання інформації щодо перейменування вулиці. У зверненні зазначається стара назва вулиці.
Де отримати
Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад.
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).
Хто може звернутися
- фізична особа;
- юридична особа.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги
- заява;
- документ, що посвідчує особу.
Результат та способи отримання результату
- довідка про перейменування вулиці.
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).
Строк надання
- протягом 30 календарних днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів.
Платність (безоплатність) надання
- безоплатно.
Джерело: Дія
Читайте більше:
Адреса на чеку має відповідати документам: що робити після перейменування вулиці
Чи потрібно ФОП оновлювати адресу у разі перейменування вулиці: роз'яснення від ДПС