👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Якщо ФОП приймає рішення не проводити розрахункові операції у разі відсутності електроенергії або виходу з ладу РРО (оформлюється відповідний наказ), реєстрацію КОРО можна скасувати (ст. 5 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»; п. 1 гл. 1 розд. ІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547, далі – Порядок №547).
Для скасування КОРО подається заява за ф. №2-КОРО, підставою для скасування є наказ про те, що у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії розрахункові операції не здійснюються.
Вклеювати Z-звіти в КОРО зараз не потрібно, їх можна зберігати в будь-який зручний спосіб (п. 6 гл. 4 розд. ІІ Порядку №547).
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Шаблони та зразки документів:
Читайте більше:
ТОП-5 найпідступніших помилок РРО / ПРРО
Штрафи за РРО з 1 серпня для ФОП повертаються – 100% і 150%
Дані ЕПЗ в чеку: в яких випадках потрібно підключати термінал до ПРРО
Звіт про використання КОРО та РК за формою №ЗВР-1: порядок заповнення
Не подали звітність про використання РРО / ПРРО: чи є підстава для фактичної перевірки