У Резерв+ з’явилася нова відстрочка – для працівників вищої та профосвіти

Як повідомляє Міноборони, в оновленні застосунку Резерв+ додано нову відстрочку – для наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої, професійної освіти, наукових установ та організацій


Щоб отримати відстрочку, необхідно мати такі дані в ЄДЕБО:


  1. Відмітку про основне місце роботи;
  2. Зарплатну ставку не меншу за 0,75;
  3. Відмітку про те, чи входить особа у кадрову групу освітнього процесу в одній зі сфер:
  4. вищій,
  5. фаховій передвищій,
  6. професійній освіті,
  7. працює на адміністративній посаді, що відноситься до викладацької категорії.


Порядок оформлення відстрочки:


Оформлюється відстрочка просто:


  1. треба натиснути на три крапки на головному екрані застосунку Резерв+,
  2. вибрати пункт «Подати запит на відстрочку»,
  3. потім відповідну категорію і згодом надійде сповіщення із результатом.


Що робити, якщо відстрочка не оформлюється?

Якщо посада працівника закладу освіти відповідає трьом вказаним вище критеріям, але відстрочка в Резерв+ не оформлюється – потрібно звернутись до закладу освіти – роботодавця, який має перевірити і за потреби уточнити дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти

Як повідомляє Міноборони,

зараз 40% усіх відстрочок оформлюється саме в застосунку.




Джерело: Міноборони


Читайте більше:


У Резерв+ зʼявилася відстрочка для подружжя, в якому чоловік або дружина мають інвалідність

Онлайн-відстрочки: перелік відстрочок, які можна отримати через Резерв+

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇