Укртрансбезпека інформує про судову практику оскарження штрафів за порушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані в автоматичному режимі.
Суть справи
WIM-система зафіксувала двічі протягом однієї доби в різні проміжки часу транспортний засіб Volvo FH 42T, що рухався із перевищенням нормативних параметрів зазначених пунктом 22.5 ПДР України:
- WIM 71 – перевищення загальної маси транспортного засобу на 8% (3,2 т), при дозволеній максимальній фактичній масі 40 т, навантаження на одинарну вісь транспортного засобу на 25,27 % (2,9 т) при дозволеному максимальному навантаженню на вісь 11,5 т;
- WIM 74 – перевищення загальної маси транспортного засобу на 13,17% (5.27 т), при дозволеній максимальній фактичній масі 40 т, навантаження на одинарну вісь транспортного засобу на 34,4 % (3,95 т) при дозволеному максимальному навантажені на вісь 11,5 т.
За що на відповідальну особу перевізника складено дві постанови – штраф у розмірі 85 000 гривень.
Аргументи порушника
Не погодившись з постановами позивач звернувся до суду з позовом.
Позиція суду
Другий апеляційний адміністративний суд постановою від 15.11.2024 у справі №591/9155/24 відхилив доводи перевізника та відмовив у позові.
При розгляді справи, суд взяв до уваги, що правопорушення були зафіксовані:
- різними WIM-комплексами;
- в різний час;
- на різних ділянках дороги.
Це, на думку суду свідчить про кожне окреме адміністративне правопорушення.
У постановах про накладення штрафу в залежності від обставин вчинення правопорушення міститься весь необхідний перелік інформаційних даних.
Отже, постанови є правомірними, а позов – безпідставний.
Джерело: Укртрансбезпека